قیمت چسب لمینت غیر حلالی[تکنام کیهان پلیمر]

تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۰ شهریور ۱۴۰۳
نوع ارائه کننده : تولید کننده
محل فعالیت : تبریز ولیعصر، برج تجارت جهانی، طبقه 10، واحد 4

چسب‌های لمینت بدون حلال Namitac دارای ۱۰۰% مواد فعال هستند و حامل آب یا حلال نیستند. این چسب‌های لمینت معمولاً در کاربردهای بسته‌بندی انعطاف‌پذیر استفاده می‌شوند. آنها به طور خاص چسب‌های دو جزئی متشکل از ایزوسیانات و پلی ال هستند که پس از اختلاط واکنش نشان داده و تشکیل پلی یورتان می‌دهند. چسب‌های لمینت غیرحلالی با حذف نیاز به آون و تونل خشک کن برای حذف آب یا حامل‌های حلال در چسب‌های مبتنی بر آب یا بر پایه حلال، موجب صرفه جویی در هزینه‌های تولید دستگاه‌های لمینه می‌گردند.

چسب‌های لمینت بدون حلال (چسب‌های لمینت غیرحلالی) روی لایه‌های پایه مانند فیلم‌ها یا فویل‌ها با استفاده از لمینت کننده‌های بدون حلالی اعمال می‌شوند که می‌توانند چسب را از طریق سیلندرهای لاستیکی و فلزی انتقال دهند. بسترهای پوشش داده شده، متعاقباً تحت فشار و دمای سیلندر نیپ، به یک بستر ثانویه متصل می‌شوند تا لمینت ایجاد شود. این لفاف‌ها ممکن است حاوی چندین لایه لمینت باشند که برای ساخت بسته‌بندی انعطاف‌پذیر استفاده می‌شوند.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ