قیمت چوب مایع MOBLA[رانکس]

4,200,000 ریال

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۸ تیر ۱۳۹۹
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : متر مربع
محل فعالیت : استان تهران ، تهران

چوب مایع با نام تجاری MOBLA شناخته می شود، و نسلی جدید از مصالح ساختمانی است؛ چوب مایع ماده ای شبه چوب و شبه پلاستیک می باشد. این ماده ارزشمند به سبک وزنی، قیمت پایین مصالح خام، سازگاری با طبیعت در تمام مراحل چرخه زیست و نحوه تجزیه در پایان عمر مفید متریال تاکید ویژه ای دارد. ترکیبی از لیگنین، سلولز و مقداری مواد افزودنی دیگر است. این ماده در برابر حرارت بالا ذوب شده و مانند پلاستیک داخل قالب‌های دلخواه تزریق می‌شود. به همین علت به آن چوب مایع می‌گویند. چوب مایع در عین حال که قابل تزریق شدن به قالب است و به هر شکل مطلوبی درمی‌آید، ظاهر چوب را هم دارد. از طرف دیگر سطح چوب مایع پس از شکل‌پذیری و اتمام کار از سطح MDF صیقلی‌تر است و نیاز به روکش ندارد.

در ساخت ساختمان ها چوب ، پلاستیک و چوب پلاستیک دو ماده ای پر مصرف به شمار می آیند. اما جایگزین کردن چوب های مایع با داشتن هر دو خاصیت از چوب و پلاستیک دارای مزایای بی شماری می باشد. در این ماده شاهد خواص مکانیکی بهتر نسبت به پلاستیک هستیم، این محصول مقاوم در برابر آب و رطوبت بوده و قابلیت استفاده مجدد تا ۵ برابر را برای معماران فراهم می کند. چوب مایع قابلیت فرآوری با ماشین ها و تجهیزات رایج را داشته ودارای سختی زیاد سطح می باشد، که قابل استفاده در محصولات با کیفیت و استاندارد بالا است؛ این محصول همچنین دارای گسترش کم حرارت بوده و از دسته منابع صد در صد تجدید شونده، و فاقد هرنوع پلاستیک و ماده مصنوعی می باشد.

چوب مایع مورد هجوم جانورانی مانند موریانه قرار نمی‌گیرد، در برابر تغییرات دما و رطوبت هوا مقاوم است و به راحتی دچار خط و خش نمی‌شود. تمیز کردن آن هم با یک پارچۀ نم‌دار انجام می‌شود. در حقیقت وسایل زیبایی که با این ماده ساخته شده‌اند به نگهداری ویژه‌ای نیاز ندارند؛ و رعایت همان نکات کلی که برای تمام وسایل توصیه می‌شود کافی است.

 

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن