تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : استان اصفهان ، اصفهان - ابتداي اتوبان ذوب آهن - خيابان شهيد عباس پور-سه را نيروگاه – كوچه كنار مسجد امام رضا (ع)

پکیج یونیت چیست ؟

پکیج یونیت یا دستگاه روف تاپ پکیج (roof top package) دستگاه تهویه مطبوعی است که عمل تهویه کامل هوا شامل کنترل درجه حرارت هوای ورودی به محیط (هم سرمایش و هم گرمایش)، کنترل رطوبت و نیز فیلترکردن هوا را در یک واحد یکپارچه انجام می دهد و چون معمولا روی پشت بام نصب می شود به آن روف تاپ (roof top) گفته می شود.این دستگاه یک پارچه شامل دو بخش چیلر و هواساز است. در واقع این دستگاه ترکیبی از دستگاه چیلر تراکمی (از نوع هواخنک) و دستگاه هواساز در یک مجموعه مشترک است. با این تفاوت که در سیستم چیلر و هواساز ،دستگاه چیلر وظیفه ی سرد کردن آب و پمپاژ آن به سمت کویل آب سرد هواساز را به عهده دارد ولی در این دستگاه به جای این که از آب در مدار سیستم استفاده شود، مبرد جاری در بخش چیلر دستگاه پکیج یونیت مستقیما به کویل بخش هواساز آن منتقل می شود و مستقیما موجب کاهش دمای هوای عبوری از سطح کویل ها می گردد. بدین ترتیب با حذف آب از مدار ضمن افزایش راندمان (به علت کاهش اتلاف مربوط به کاهش دمای آب به عنوان سیال واسطه) ،کل سیستم در یک مجموعه واحئ طراحی شده است.
تلفن تماس : ۵۳۳۰۹۴۷۰- ۰۳۱ 

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن