تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
نوع ارائه کننده : تولید کننده
واحد کالا : عدد
محل فعالیت : استان تهران ، تهران

انکر بولت

انکر بولت (Anchor Bolt) در واقع نوعی بست است که برای اتصال اجسام مختلف به سنگ و بتن و مصالح دیگر استفاده می شود. این قطعات امروزه در اندازه ها و در برندهای مختلفی تولید و به فروش می رسند. باید بسیار دقت کرد که این قطعه استحکام بسیار بالا و خوبی داشته باشد، در اصطلاح تنش تسلیم آن بالا باشد.

همچنین باید از مواد ضد زنگ و ضد خوردگی در ساخت آن استفاده کرد. در نظر گرفتن آب و هوا و شرایط محیطی هم بسیار قابل اهمیت است. چرا که رطوبت و آلودگی های شیمیایی در ماندگاری این قطعات تاثیر گذار است. 

در دسته بندی انکرها برای اجرای پروژه ها می توان گفت چهار نوع انکر به این منظور کاربرد دارند. 

انکر بولت انبساطی یا اصطکاکی که تحمل بار این قطعات بسیار بالاست و همچنین نصب آسانی هم دارند. این انکرها بعد از اینکه در محل مورد نظر قرار می گیرند به وسیله اصطکاک بار را تحمل می کنند مانند انکرهای فلزی یا پلاستیکی مثل رول پلاک. 

انکر بولت کلیدی یا چفت و بستی که برای تحمل بارهای دینامیکی بیشتر استفاده می شوند. این انکرها به صورت سوراخ کردن و ایجاد خزینه در مصالح (مانند بتن) گیرایی لازم را ایجاد می کنند.

 انکر بولت ترکیبی که مخلوطی از نوع کلیدی و انبساطی است.

 انکر بولت چسبندگی نوع شیمیایی این محصول است که به آن چسب بتن یا چسب کاشت آرماتور هم می گویند. با استفاده از این انکرها در قطر و عمق کاشت محدودیتی نخواهیم داشت.-۰۲۱۶۶۳۱۹۳۱۱

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن