اجرت اجرای انواع نمای اسپایدر در تهران[مهرزاد]

تماس بگیرید

توضیحات

تاریخ درج قیمت : ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
نوع ارائه کننده : تولید کننده
محل فعالیت : استان تهران ، تهران

علت نام گذاری نمای اسپایدر به این نام دو علت دارد که یکی به دلیل این است که یراق آلاتی که برای اتصال این شیشه اسپایدر استفاده می شود شبیه به عنکبوت هستند از این رو به آنها شیشه های عنکبوتی و در اصل شیشه اسپایدر گویند. دومین علتی که برای این نوع نام گذاری هست این است که شیشه های اسپایدر به صورت شبکه موزاییکی بر پایه محورها است شبیه به عنکبوت است از این رو به این نوع شیشه ها، شیشه های اسپایدر یا نمای اسپایدر گویند.

نماهای اسپایدر به دلیل اتصالات پیشرفته ای که نسبت به سایر ساختمان های اطراف خودشان دارند متمایز می شوند و توجه هر انسانی را به خود جلب می کند و هر بیننده ای مجذوب این شاهکار مهندسی می شود. بارزترین جایی که حتما با نمای اسپایدر بر خورده اید در بانک ها هست و مطمئنا برای شما هم اتفاق افتاده است که به این اتصالات خیره شوید و سعی کنید از زیبایی بی بدیل این شاهکار مهندسی سر در بیاورید که چگونه این شیشه ها که به صورت شبکه ای نمای ساختمان حساسی مثل بانک را پوشانده اند و چگونه استحکام کافی در زمان زلزله یا برخورد ضربه دارند.
-۰۲۱۲۲۱۲۷۱۷۷

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  1. علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید.
  2. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
  3. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد.
  4. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد.
  5. قبل از خرید به صورت کامل محصولات مشابه را بررسی نمایید.
پشتیبانی واتساپ ساختمانچی
ارسال با واتساپ
دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن